Nu har Verksamhetsplanen för 2017 fastställts och nya aktiviteter har lagts till kalendern.

• Måndagen den 7 mars klockan 18:30 är det årsmöte i Gamla Skolan.
  • Onsdagen den 19 april klockan 18:00 städning inför predikan och Valborg.
  • Söndagen 23:e april är det predikan och SPF-kören medverkar.
  • Söndagen den 30:e april klockan 19:30 Valborgsmässofirande med majbål, vårtal av Sven-Erik Karlsson, Plaggebo, Körsång av Mixed Voices. Leif-Owe ”Hubbe” Hubertsson, trippelvinnare i TV:s Kvitt eller Dubbelt i ämnet Västindien, tar oss med på en låtsasresa till både kända och okända öar i Karibiska Havet.
    Kaffeservering och lotterier.
  • Lördagen den 17:e juni klockan 18:00 är det sommarfest med sommarbuffé, tipspromenad, och underhållning av Alex och Nanna.
  • Söndagen den 13:e augusti klockan 15:00, musikdag med Claes och Eva från Eringsboda Brunn. Emilio Walter, 10 år från Kristianopel, spelar Rock’ n Roll med en Boogie boogie-variant. Övriga medverkande är ej klara.
  • Lördagen den 14:e oktober klockan 9:30 städning och stängning för säsongen.
  • Måndagen 15:e januari 2018 klockan 19:00, planeringsmöte i Gamla Skolan.
  • Andra aktiviteter kan tillkomma. Kolla på denna hemsidan för info.